Tvättdax och luddfria zooner

Yes, Då var det dax att tvätta igen. Jag kommer ner, det ser så klart fördjävligt ut där nere.
Jag börjar förstå varför det blir "Tvättstugebråk" i visa städer.

När jag kommer upp igen är kaffet klart mmm, cigg och kaffe on the balkong är ju inte fy skam det inte...
Nehädå, men ack ack., kommer den största getingen jag har sett på år och dar (förutom den hos strid, som var två gånger två meter) typ

Så jag hoppa in igen så klart!

Jag träffa städ tanten i trappan med. Jag tyckte så synd om henne, liten och smal, stakarn, vilket jävla skit jobb.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa då skulle jag med hoppat in om jag hade suttit på balkonen o det kom en stor geting..

2008-05-05 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0